Strona głównaStrona główna KontaktKontakt RegulaminRegulamin Warunki dostawyWarunki dostawy Sposoby płatnościSposoby płatności Mapa serwisuMapa serwisu
Newsletter

Warunki dostawy

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Na czas, po którym przesyłka trafi do rąk Klienta, składa się czas potrzebny Sprzedającemu na jej skompletowanie i czas potrzebny poczcie lub kurierowi na jej dostarczenie. Zamówienie płatne kartą jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy karta zostanie zautoryzowana. Zamówienia płatne przelewem elektronicznym zaczynamy realizować w chwili, gdy otrzymamy potwierdzenie o otrzymaniu płatności, czyli maksymalnie drugiego dnia.

2. Paczki na terenie kraju są dostarczane przesyłką priorytetową, realizowaną przez Pocztę Polską i przesyłkami kurierskimi. Termin realizacji i dostarczenia zamówienia wynosi 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku, gdy zamówiony towar nie dotarł do Klienta w tym czasie,  konieczny jest kontakt telefoniczny lub e-mailowy pod adresem: sklep@clarks24.pl. Szczegóły podane są w części "Kontakt".

 

 TRANSPORT

1. Przy dostawie towaru przez kuriera Zamawiający ma obowiązek sprawdzić czy przesyłka nie posiada uszkodzeń wynikających z transportu, czy jest nienaruszona i czy jest zgodna z zamówieniem. Stwierdzenie przy kurierze uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z zamówieniem oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego jest jedyną podstawą do rozpatrzenia ewentualnej reklamacji. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z pracownikiem sklepu www.clarks24.pl pod numerem telefonu (22) 222 08 62 lub mailem na adres: sklep@clarks24.pl celem wyjaśnienia sprawy z zaznaczeniem numeru zamówienia. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych przesyłki w obecności kuriera.

2. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.

3. Nie będziemy rozpatrywać reklamacji po odbiorze i potwierdzeniu prawidłowości zamówienia.

4. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do niego za pobraniem.

5. Ceny transportu

Należność za towary zakupione w naszym sklepie i wysyłane przesyłką priorytetową można uregulować w następujący sposób:

    * przedpłata – karta oraz przelew (Poczta Polska): 00,00 zł brutto,

 

    * przedpłata – karta oraz przelew (Kurier): 00,00 zł brutto,

 

    * pobranie (Poczta Polska): 00,00 zł brutto,

 

    * pobranie (Kurier): 00,00 zł brutto.